O Austrotherm-u, termoizolacionim materijalima, inovacijama i planovima razgovarali smo sa predstavnikom kompanije Austrotherm BiH Denisom Malagićem, dia.
2020 godina je iza nas. Kakva je protekla godina bila za Austrotherm u BiH i kaliko je pandemija uticala na poslovanje ?
Blagi zastoj u poslu se mogao osjetiti u prvom kvartalu godine nakon objavljivanja početka pandemije, međutim, stvari su se vrlo brzo vratile u regularne tokove, pa je posao tekao uglavnom neometano što se tiče domaćeg tržišta. Kada govorimo o izvozu, problemi su bili nešto prisutniji zbog zatrvaranja granica i generalno smanjenog i otežanog protoka roba i ljudi. Na kraju, može se reći da je godina, s obzirom na sve probleme koji su uticali na globalno pa i naše tržište, ipak prošla dosta dobro.
Koji su to najveći problemi na domaćem tržištu sa kojima se Austrotherm susreće u sklopu svog poslovanja?
Jedini problemi koje bih pomenuo, a koji muče sve domaće proizvođače se uglavnom odnose na slabo uređeno tržište, slabu podršku i zaštitu domaćih proizvođača. Pored toga, u poslovanju se dešavaju određeni problemi tokom rada, ali to je sastavni dio posla, pa se sa tim nosimo odgovorno i profesionalno.
U Bosni i Hercegovini je u proteklih nekoliko godina građevinska industrija u porastu. Kako je to uticalo na kompaniju Austrotherm?
Naša kompanija je već duži niz godina prisutna na tržištu BIH, i kao lider sa najećim obimom proizvodnje termoizolacionih materijala na bazi EPS-a i XPS-a, imamo tendenciju širenja našeg posla, stvaranja novih partnerskih kontakata, što boljeg plasmana naših proizvoda kao i širenja proizvodne palete. Širenje i jačanje građevinskog sektora svakako povoljno utiče na ostvarivanje naših ambicija i ciljeva.
Evropska unija zahteva od proizvođača poštovanje strogih standarda o zaštiti životne sredine. Kako se i koliko u Austrotherm-u obraća pažnja na ovaj segment?
Austrotherm kao kompanija čiji pedigre vuče korjene iz srca EU, Austrije, i kao proizvođač koji veliki dio svoje proizvodnje izvozi i plasira u zemlje EU (Hrvatska i Slovenija), svakako predstavlja kompaniju koja prati i poštuje sva pravila i zahtjeve EU, o čemu svjedoče i dobri izvozni rezultati.
Možemo li očekivati neke novitete iz kompanije Austrotherm u 2021 godini?
Naša kompanija zadnjih nekoliko godina radi na proširenju svoje proizvodne palete. Za sada taj proces ide u dobrom smjeru i trenutno se radi na poboljšanju kvaliteta i brzine proizvodnje, kao i plasiranju tih novih proizvoda na domaće i strana tržišta. Sve to predstavlja proces koji iziskuje rad, trud i vrijeme, ali smo na dobrom putu i sigurni smo da ni dobri rezultati neće izostati.
Od prvog dana podržavate naš portal, u dobrim i teškim vremenima. Što je tome razlog?
Smatramo da treba podržati sve dobre ideje koliko god mogućnosti to dopuštaju. Prisutnost brenda na internet portalima je postala mandatorna stvar ovih dana i realno nema ozbiljnog marketing projekta koji na neki način ne koristi beneficije ovog medija u marketinške svrhe.